کد خبر: ۱۷۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در آخرین بازی فصل خود از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه دو بر یک به سود نماینده اصفهان خاتمه پیدا کرد.

این بازی درحالی برگزار شد که نتیجه دیدار همزمان دیگر بین پرسپولیس و پیکان اهمیت زیادی برای طلایی‌پوشان اصفهان و رسیدن این تیم به عنوان قهرمانی در لیگ برتر داشت.

بازی در نیمه نخست بین تقریبا پایاپای بود اما شاگردان فرهاد مجیدی در دقیقه ۳۷ روی کرنر ارسالی و ضربه فرشید اسماعیلی می‌توانستند به گل برسند که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت دو تیم در این نیمه با نتیجه صفر بر صفر به به رختکن بروند.

این نتیجه باتوجه به برتری پرسپولیس در نیمه نخست مقابل پیکان، سرخ‌پوشان پایتخت را به قهرمانی در لیگ برتر می‌رساند.

شاگردان محرم نویدکیا در نیمه دوم با توجه به آگاهی از نتیجه سرخ‌پوشان چیزی برای از دست دادن نداشتند و بازی را در این نیمه هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۴ رضا میرزایی با پاس توی عمق سروش رفیعی با دروازه‌بان استقلال تک به تک شد و ضربه دقیق بازیکن سپاهان به گل اول این تیم تبدیل شد.

شاگردان محرم حملات خود را روی دروازه استقلال بیشتر کردند و در دقیقه ۸۵ میرزایی اینبار در نقش گلساز ظاهر شد و با پاس او سجاد شهباز زاده گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

استقلالی‌ها پس از دریافت گل دوم از سپاهان یکپارچه حمله شدند تا اینکه در دقیقه ۹۱ مهدی‌ مهدی‌پور که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود یک گل برای آبی‌پوشان به ثمر رساند.

بازی در نهایت با همین نتیجه و برتری سپاهان به پایان رسید.

شاگردان نویدکیا با این پیروزی و باتوجه به پیروزی پرسپولیس در بازی همزمان دیگر در رده دوم جدول ماندند و نائب قهرمان لیگ برتر شدند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار